5. maj godz. 9.00
Kolejność prezentacji
godz. |
Spektakl, nazwa grupy, instytucja patronująca |
|
9.00 |
"Uratujmy różę" "Zawadiaki" ze Szkoły Podstawowej w Zawadzie czas spektaklu: 28 min |
|
|
Przerwa techniczna - 10 min |
|
ok 9.40 |
"Lis i zając czyli można się dogadać" Grupa teatralna "Scenka" ze Szkoły Podstawowej w Skomielnej Czarnej czas spektaklu: 20 |
|
|
Przerwa techniczna - ok 10 min |
|
ok 10.10 |
"Historia Calineczki" Grupa teatralna "Zaczarowane elfy" ze Szkoły Podstawowej w Bogdanówce czas spektaklu: ok 25 min |
|
|
Przerwa techniczna -15 min |
|
ok |
"Zaproszenie do Narni" Grupa teatralna "Magiczne kostki" ze Szkoły Podstawowej w Krzyszkowicach czas spektaklu: 25 |
|
|
Przerwa techniczna -ok 15 min |
|
11.30 |
"Dwie Dorotki" Grupa teatralna ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Myślenicach czas spektaklu: 20 |
|
|
Przerwa techniczna - 10 |
|
ok 12.00 |
"Autobus pełen bajek" Grupa teatralna "Entuzjaści Melpomeny" z Gimnazjum w Bysinie czas spektaklu: 25 min |
|
|
Przerwa techniczna - ok 15 min |
|
ok |
"Śluby albo powód do odmiany" Grupa teatralna "Jedynka" z Gimnazjum nr 1 w Myślenicach czas spektaklu: 30 min |
|
|
Przerwa techniczna - 40 min |
|
ok |
"Rozmowy zapałek" Teatr Krótkich Opowieści - gr I z Domu Kultury w Głogoczowie czas spektaklu: 25 min |
|
|
Przerwa techniczna - 10 min |
|
ok |
"Królestwo Kwiatów" Teatr Krótkich Opowieści - gr II z Dom Kultury w Głogoczowie czas spektaklu: 20 min |
|
|
Przerwa Techniczna - 15 min |
|
ok 15.00 |
"Baśniowy ambaras" Dziecięca Grupa teatralna ze Stowarzyszenia "My Łęczanie" czas spektaklu: 30 min |
|
|
Przerwa techniczna- 10 min |
|
ok 15.40 |
"Kosmiczny Świat Fizi" Grupa teatralna "Pod Wirwikroszem" z Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pcimiu czas spektaklu: 20 min |
|
|
Przerwa Techniczna - 10 min |
|
ok 16.10 |
"Baśń o grającym Imbryku" Teatr im Ks. Kardynała Karola Wojtyły z Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu czas spektaklu: 30 min Źródło:http://www.mokis.myslenice.pl/index.php/wydarzenia-artystyczne/festiwale/1494-festiwal-teatrow-dzieci-i-mlodziezy |